h1

Не грусти, а то грудь не будет расти.

noiembrie 10, 2012

Azi se prevede o zi incarcata. Sunt atit de fericita ca am motive sa ies din plictiseala care m-a apucat de miini si picioare aseara. Urasc starile de singuratate, de inhibitie, de izolare si absenta de comunicare. Eu  in depresie nu pot avea incredere niciodata, serios aseara era sa-mi joace fiesta. M-a impins spre bucatarie sa gatesc ceva, eram singura acasa, am apris aragazul si m-am urcat inapoi la mansarda uitind de el, ba nu – calculasem ca apriximativ peste 10-15 minute trebuia sa revin. Peste 10 minute un miros ft fin de gaz imi pisca virful nasului si nu am idee sa redau cit m-a speriat gindul ca devenisem atit de somnoroasa pe loc si n-o sa pot cobori sa inchid aragazul (pt ca gindul ca am deschis gazul iar flacara nu s-a apris, a fost cel mai mare neliniste pt moment)..Din fericire totul s-a sfirsit cu bine!

Pentru azi mi-am incarcat cit de cit ziua cu plimbari cu Romi, magazine, menaj si cel mai tare ma pregatesc cu emotii enorme, asteptind  ziua de mine. Ii revad pe nebunatiicii mei de colegi din gimnaziu, avem multe de recapitulat, multe de povestit, de aratat…  au  trecut mai bn de 5 ani practic de cind nu ne-am intilnit in aceeasi componeta, bineinteles nu ma astept la 31 nici de data asta da oricum  sunt ft fericita ca in sfirsit ne intilnim. Cum o sa fie va zic poate mine. Dar pina  ce o simbata frumoasa si pufosa :*  Si ce-l mai important – nu fi trist 😉

 

Lasă un comentariu